• Najnowsze

• Festyn rodzinny

• 30.05.2022
          • W związku z organizacją festynu rodzinnego, który odbędzie się 03.06.2022 bardzo prosimy o pomoc w organizowaniu fantów na loterię fantową. Fanty prosimy przynosić do wychowawców do dnia 01.06.2022. Prosimy również  klasy o przygotowanie blaszki ciasta.

• Sukces Sebastiana Piotrowskiego

• 29.05.2022
          • W ostatni weekend maja 2022 roku w hali MOSiR-u w Rumi było emocjonująco za sprawą siłaczy, najlepszych zawodników z Europy. Wśród faworytów do medali byli  Szwedzi, Norwedzy, Słowacy oraz Polacy, w tym rownież nasz uczeń  Sebastian Piotrowski, który odniósł ogromny sukces.  W zawodach  armwrestlingu (siłowaniu na rękę) wystąpiło prawie 400 zawodników i zawodniczek z 17 krajów kontynentu.

Sebastian po sukcesie na mistrzostwach Polski, na co dzień trenujący w klubie Wilki Międzychód na mistrzostwach Europy IFA w Rumii  zdobył dla reprezentacji Polski  medale w kilku kategoriach:
            Lewa ręka:
            - srebrny medal junior 21
            - brązowy medal Disabled junior
            - brązowy medal Disabled 80 kg
            Prawa ręka:
            - srebrny medal junior 21
            - brązowy medal Disabled junior
            - srebrny medal Disabled 80 kg
            Sebastian pokonał rywali z Danii,  Finlandii, Gruzji,  Niemiec, Grecji, Węgier, Irlandii,  Włoch, Litwy,  Macedonii, Słowacji,  Ukrainy, Wielkiej Brytanii i Polski.

Jesteśmy dumni. Gratulujemy

• Wycieczka Gdańsk, Gdynia, Sopot

• 28.05.2022
          • Dnia 25-27 maja odbyła się wycieczka  do Trójmiasta, w której brali udział uczniowie z różnych klas  i  rodzice. Opiekunami wycieczki był p. Tomek, p. Jarek i p. Asia. Przez cały czas towarzyszył nam przewodnik p. Tomek, a o bezpieczeństwo w trakcie jazdy super wygodnym autobusem  zadbał kierowca również p. Tomek.

Program wycieczki był napięty, ale mimo zmęczenia wszyscy wróciliśmy z wycieczki bardzo zadowoleni. Podczas tych trzech  dni zwiedziliśmy  Krzyże Gdańskie przy Europejskim Centrum Solidarności, gdańską starówkę, Długi Targ, port nad Motławą z  Bramą Żurawiem Gdańskim, bazylikę Mariacką, w której pokonaliśmy 400 schodów, aby podziwiać panoramę Gdańska z wieży bazyliki. Zatrzymaliśmy się przy fontannie Neptuna, aby zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Spacerowaliśmy ulicą Mariacką z zabytkowymi, kamiennymi stworami zwanymi rzygaczami. Pod koniec pierwszego dnia autobus zwiózł nas  na półwysep Westerplatte, pod pomnik Obrońców Wybrzeża, a pod wieczór zasłużony odpoczynek w miejscowości Jantar w  wygodnych pokojach Jantarowo

Drugi dzień był również ciekawy i obfitował w różne atrakcje. Zwiedzanie zaczęliśmy od spaceru po parku oliwskim i  wysłuchania koncertu  muzyki organowej w Archikatedrze Oliwskiej. Zrelaksowani po koncercie przejechaliśmy do Gdyni na skwer Kościuszki. Tutaj zobaczyliśmy Dar Pomorza, Akwarium Morskie i Muzeum Oceanograficzne, pełne okazów egzotycznych ryb.  Kolejny punkt programu to Centrum Nauki Experyment. Podczas warsztatów zabawiliśmy się w detektywów otwierając skrzynki ze specjalnymi kłódkami i  zwiedzaliśmy interaktywną przestrzeń, aby twórczo eksperymentować. Zabawa na sali wciągnęła  nas na całego. Po zabawie w centrum odpoczęliśmy na sopockim molo. Był czas na lody, gofry i pamiątki.

Trzeci dzień to zwiedzanie z przewodnikiem Muzeum II wojny Światowej.  Na  ogromnej powierzchni wystawienniczej, mieszczącej się na 3 poziomach pod ziemią zgromadzono liczne artefakty wojenne i przedstawiono historię ludności cywilnej  żyjącej w trakcie II wojny światowej wykorzystując interaktywne, nowoczesne technologie.  Zakończeniem wycieczki był pyszny obiad w karczmie Og - Rol w Chojnicach.  więcej zdjęć w galerii: GALERIA

• Dzień Mamy i Taty

• 24.05.2022
          • Wzruszenie... Uśmiech.... Łzy szczęścia... Dzisiaj odbył się Dzień Mamy i Taty. Wachlarz emocji towarzyszył zarówno przybyłym na tę uroczystość mamom i tatom, jak i naszym uczniom, którzy od wielu dni trenowali swoje umiejętności aktorskie pod czujnym okiem nauczycieli, by zaprezentować się na scenie.

Wystapili starsi i młodsi, Zespół Flamaster. Spotkanie zapoczątkował występ szkolnego zespołu teatralnego, który przedstawił insceniazcję wiersza Juliana Tuwima  "Zasadził dziadek rzepkę w ogrodzie"

Wszystkim rodzicom wręczono ręcznie robione upominki, a także złożono serdeczne życzenia.

Po części artystycznej przyszedł czas na poczęstunek, podczas którego można było się dzielić wrażeniami z pięknego święta oraz na chwilę przytulenia swoich pociech.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania, Paniom przygotowującym tę uroczystość oraz uczniom, którzy z zapałem, radością i dumą w sercu występowali na scenie.

Mamy nadzieję, że w niejednym wspomnieniu pojawi się wzruszenie... uśmiech... łza szczęścia.

• Rejs z Fundacją Eisenhowera

• 22.05.2022
          • Już po raz kolejny nasi uczniowie brali udział w rejsie flotyllowym Cup 4 All zorganizowanym przez Fundacja Eisenhowera. Jest to 3 wyprawa wokół Zalewu Szczecińskiego. Tym razem  na jachtach żaglowych popłynęli Kuba Popielski,  Kasia Koźlicka, Oskar Milert z p. Anią i p Magdą.

Misją  fundacji jest wspieranie osób z niepełnosprawnością i sprawnych. Ich celem jest wiara, że każdy człowiek jest nośnikiem wartości i może powodować u innych osób dobre przeżycia oraz wyzwalać korzystne motywacje i być źródłem pozytywnych zmian. Wystarczy mu to tylko umożliwić. Dlatego  fundacja podejmuje działania zmierzające do wspólnego uczestnictwa osób z niepełnosprawnością i sprawnych w rejsach, regatach i szkółkach żeglarskich. Wspólne wyprawy z fundacją to nie tylko rejsy flotyllowe, ale także zimowe wyprawy na narty biegowe i zdobywanie szczytów  polskich gór, gdzie  osoby niepełnosprawne nabywają umiejętności zachowania w górach. W tym roku szkolnym, w marcu braliśmy udział w wyjeżdzie na narty. Dzięki temu zdobyliśmy Snieżkę. Bardzo dziękujemy. Zdjęcia z wyprawy w góry w galerii. GALERIA

• Kibicujemy drużynie Lech Poznań

• 21.05.2022
          • Najwierniejsi fani Lecha Poznań kibicowali w meczu z Zagłębiem Lublin na stadionie w Poznaniu.  Gorąca atmosfera, doping kibiców pomógł zdobyć 8 mistrzostwo kraju drużyny Lecha.

• Wycieczka do sadu i stacji kolejowej

• 18.05.2022
          • Klasy 7 i 8 wybrały się na wycieczkę do gospodarstwa ogrodniczego w Nojewie aby zobaczyć drzewa owocowe wiosną. Dużą atrakcją było też zwiedzanie stacji kolejowej i odwiedziny w mini ZOO w Starym Młynie. Najciekawszą atrakcją okazała się jednak przejażdżka drezyną po torach.